Let the adventure begin

19 april 2019 - Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica

A718183F-186E-4EA1-8A27-A405937AEB2C

5CC6415F-3044-4A07-9D2B-72E45C3A38900C078546-93D3-49F1-8A50-45DB1E910E8E79312C1C-7645-4F0A-80F0-AE91009F02ECA5F1D3BB-858C-4E43-8F8E-8F686C5508AC

10A1BA1A-9D55-48DE-BD0F-703BF2AC41C3852CC03A-A3D3-46D6-925D-794496E5E90D

Het is zo ver, alle koffers zijn gepakt, niet-vergeten-lijstjes afgewerkt en afscheid genomen van het thuisfront. Met zn drietjes gaan we Costa Rica ontdekken, de cultuur, natuur, sfeer, rijke planten- en dierenleven, spannende excursies en relaxte stranden.

De kids zijn zo gespannen dat de functie “normaal-functioneren” al dagen uitgeschakeld staat! Dus hup het vliegtuig in en na een lange reis duiken we in een lekker bed in de hoofdstad San José. We slapen bij hotel Rosa del Paseo, een gezellig klein hotelletje vol kunst aan de muur en een binnentuintje waar we kunnen ontbijten.....tenminste...voor ons gevoel is het 15.00 uur in de middag dus de magen zullen goed gevuld worden.

Om 8.30 staat onze auto klaar om koers te maken richting Puerto Viejo. Het is een rit van dik 4 uur waarbij we ogen tekort komen. We rijden van een dichtbegroeid woud, via bananenplantages (met bijpassende kleurrijke huisjes) naar de vrolijke kust. Niet alleen vanwege de huizen en fietsen maar vooral de mensen maken er een lekkere bonte bedoeling van.

De rit eindigt bij Coco Loco, een paradijsje!! Met een cocosnoot in de hangmat zijn er weinig zorgen meer te bedenken! De kids duiken in het zwembad, kijken hun ogen uit naar de krabbetjes die overal in de grond verscholen zijn en ik, ik geniet vooral van alles hier, het is zo mooi, vrolijk, kleurrijk vol bloemen en prachtige vogels!

Het is goede vrijdag en duidelijk een vrije feestdag! Aan de kust knallen de beats door de boxen en zitten hele families te chillen op het strand, je kijkt je ogen uit. Wij duiken op een leuke veranda en genieten van zelfgemaakte lekkernijen.

Om 18.00 uur is het al donker en dan houden we het voor gezien, even bijtanken na de reis en alle indrukken!

1. Tess:
    20 april 2019
    Heerlijk begin van jullie geweldige avontuur!
    Geniet van elkaar en al het moois daar! 💋
  2. Ineke Lankhaar:
    20 april 2019
    Dat klinkt als muziek in mn oren.
    Wat leuk om zo de reis mee te mogen maken. Ik kijk nu al uit naar dag van 2
  3. Corrie van dillen:
    20 april 2019
    Wat geweldig Joys om dit moois met jullie te kunnen delen,ziet er geweldig uit.
    Wensen jou met de jongens een hele fijne vakantie.
  4. Anneke de Boer:
    21 april 2019
    Lievealledrie geniet van al het moois en van elkaar Leuk om mee te reizen!
  5. Judith:
    22 april 2019
    Wat leuk dit allemaal, trots op jou!! 💙
  6. Annet:
    23 april 2019
    Ook ik volg jullie reis op de voet. En met veel plezier. Wat n avontuur!!. Mooi om Costa Rica ( vanuit jouw creatieve perspectief) te zien😍 Take care and enjoy ☀️
  7. José Cosijn:
    24 april 2019
    Wat een prachtig avontuur om dit met jouw mannen te ondernemen. Jullie hebben het vast heel erg gezellig samen. Geniet! 👌👍😘🍀🍀🍀
  8. Aja:
    25 april 2019
    Zo te lezen en te zien, hebben jullie een heerlijke en bijzondere vakantie.
    Geniet ervan met elkaar!!!
    Liefs, Aja